srogiekadry.pl

Jestem Michał i zawodowo zajmuję się fotografią

Media społecznościowe mogą pomóc twojej marce osobistej

Nie można lekceważyć siły mediów społecznościowych jako narzędzia budowania marki osobistej. Aby wzmocnić swoją markę, bądź proaktywny, dodając do swojej sieci społecznościowej osoby, od których możesz się uczyć lub z którymi możesz coś zmienić. Z kolei usunięcie kogoś z grona znajomych lub followersów nie jest łatwe, ale czasem trzeba to zrobić, gdy taka osoba lub firma szkodzi twojej marce.

Znajomi w Social Mediach

Zachowanie ostrożności przy dodawaniu osób do swojego profilu może zapobiec stresowi związanemu z posiadaniem w gronie znajomych ludzi, którzy mogą odwracać uwagę od Twojej marki. Zawsze zastanów się też przez dziesięć sekund, zanim naciśniesz klawisz enter, gdy publikujesz cokolwiek w Internecie, nawet krótki komentarz pod zdjęciem znajomego. To, co raz zamieściłeś, nigdy nie zostanie zapomniane w świecie mediów społecznościowych.

Rozsądek i ostrożność w Social Media

Licz na to, że to, co umieścisz na platformie społecznościowej, trafi do miejsc, których nigdy nie planowałeś. Komentarze, zdjęcia i nagrania zdają się trwać wiecznie i ludzie je mogą je odnaleźć nawet po wielu latach! Istnieje wiele przykładów wysoce utalentowanych profesjonalistów, których kariery zostały przerwane lub przedwcześnie skrócone z powodu komentarza, który zamieścili w social media. Nawet zdolność do znalezienia pracy w firmie lub danej branży może zależeć od tego, jakie świadectwo o sobie dajemy własnymi kanałami społecznościowymi. Dlatego dbajmy o swoją markę także w Internecie!

Narzędzia mediów społecznościowych są jednym z najpotężniejszych budulców budowania marki osobistej we współczesnym świecie i nie można ich zignorować. Brak aktywnego działania w social media jest błędem i oznacza, że Twoja marka będzie wydawać się przestarzała, zwłaszcza młodym ludziom. Szczególnie teraz, gdzie dodawane treści mają ogromny wpływ na pozycjonowanie się w internecie – tak wynika z analizy zamieszczonej na portalu Informator24, na którym regularnie pojawiają się nowinki z branż internetowych i technologicznych. Tworzenie spójnego wizerunku twojej marki osobistej to podstawa, by do nich dotrzeć, a w konsekwencji zmienić osoby śledzące twój profil w stałych klientów.