Istnieje wiele metod na to aby pozyskać klientów za pomocą internetu. Dzisiaj przedstawię wam kilka z nich.
Pierwszy sposób na reklamę naszego produktu to wykupienie reklam na Google Ads. Jest to płatny ale skuteczny sposób. Za daną kwotę możemy ustawić ile wejść ma wygenerować nasza reklama. Plusem jak i minusem tej metody jest to że Google Ads jest bardzo rozbudowanym narzędziem i musimy odpowiednio poustawiać grupy osoby, do których chcemy trafić z naszą reklamą. Jeżeli dobrze to zrobimy to możemy zyskać na tej metodzie dziesiątki klientów. Minus tej metody jest taki że trzeba za reklamę zapłacić.
Drugą opcją na reklamę naszego produktu są social media możemy założyć Youtubea, Tiktoka czy Instagrama i tam reklamować nasze produkty. Jeżeli mieliśmy już wcześniej jakiś kanał np. na Youtube to jest to dobry sposób na pozyskanie dużej grupy klientów. Możemy też wystartować od zera i próbować tworzyć naszą społeczność jest to bardzo dobry sposób, który nie wymaga od nas dużych inwestycji finansowych. Minus jest taki że jeżeli nie prowadziliśmy wcześniej żadnych z powyższych Social Mediów to może być ciężko zacząć. Ale jeżeli mamy wystarczającą motywację i chęci to z czasem powinno nam się udać przyciągnąć do siebie osoby.
Kolejnym sposobem jest reklama na Facebooku. Działa to tak samo jak w przypadku Google Ads. Kupujemy reklamę za określoną kwotę i wybieramy grupę docelową a resztą zajmuje się Facebook. Tak samo jak w przypadku Google minusem jest to że ten sposób jest płatny.
Ostatnim metoda no rozreklamowanie swojego produktu jest ustawienie wizytówki w Google. Jest to bardzo prosty i darmowy sposób, który może przyciągnąć do naszej firmy klientów. Ustawiamy tam potrzebne informacje i jeżeli ktoś będzie potrzebował naszego produktu czy usługi podczas wyszukiwania w Google wyskoczy mu nasza strona. Jest to bardzo ciekawa opcja.
Jeśli sprzedajesz swój produkt również w sklepie stacjonarnym, to zapraszamy do przeczytania artykułu – 10 sztuczek marketingowych dla lepszej sprzedaży.
Powiązane tematy
Główne zalety reklamy w social media