srogiekadry.pl

Jestem Michał i zawodowo zajmuję się fotografią

TikTok czy to dobry portal społecznościowy do biznesu?

TikTok już od dłuższego czasu jest w centrum zainteresowania wśród biznesmenów. Nie ma co tak się naprawdę im dziwić. TikTok to narzędzie bardzo potężne nawet i potężniejsze od YouTube. Prowadzić tam można strategię marketingową opartą na video. Jednak, dlaczego bardziej jest potężny TikTok niż YouTube? Wiele firm jednak i do tej pory korzystało z YouTube, by prowadzić video marketing. Dlaczego? Odpowiedź jest, prosta nie było, innego narzędzia do tego tak silnie mocnego, jak właśnie YouTube, jednak na YouTube przyjmuje się bardzo dobrze treść powyżej 20 minut nagrania. Jednak i firmy nie mogą sobie pozwolić tworzyć tak długie materiały, ponieważ zajmuje to zbyt dużo czasu, później montaż i inne elementy przed dodaniem całego to materiału. Wówczas i jest to duży problem, ponieważ trwa to parę dni.

Nowy TikTok jednak i zrobił konkurencję, ponieważ można tam publikować krótkie treści do 10 minut. Nagrywając, tak krótkie treści na TikToku firmy są, w stanie je o wiele szybciej zrobić, dlatego też i wiele firm przeszła na stronę TikToka. Czy to jedyny powód? Otóż nie!

TikTok i korzyści

TikTok oferuje o wiele  też i więcej korzyści. TikTok między innymi ciekawe materiały, czy te, które uzyskały dużo polubień i rozgłosu umieszcza, w viralu gdzie bardzo szybko taka firma jest, w stanie dotrzeć do wielu innych klientów z tej platformy.

W szczególności z owego to omawianego przez nas TikToka korzystają firmy, które jednak i  udostępniają zakupy dla osób, które są w przedziale wiekowym od 13 do 28 lat. Przykłady takich firm znajdziesz w artykule na www.infokurier.pl. Dlaczego tak? Na TikToku siedzi właśnie najwięcej osób w tym o to przedziale wiekowym.

Dlatego również wiele firm, które posiadają sklepy z elektroniką, czy zabawkami tam właśnie prowadzą content marketing.

Dodatkowo firmy są bardzo szybko rozwijające właśnie na tym portalu społecznościowym. Już nawet i po paru ciekawych filmikach oni właśnie osiągają największe korzyści z oglądalności.

TikTok co tak naprawdę oferuje?

TikTok oferuje takie elementy do strategii marketingowej jak:

  • Promocja produktów.
  • Płatne reklamy.
  • Dotarcie do dużej ilości osób.
  • Live.
  • Ciekawe, ale i zarazem nowoczesne rozwiązania.

Wybierając jednak, czy TikTok jest, tak naprawdę pozytywny do firm to odpowiedź brzmi, TAK! Jedynie dla tych, którzy mają klientów właśnie w tym wieku od 13 do 28 lat. Jeżeli prowadzisz, taką firmę właśnie z takim o to przedziałem wiekowym klientów to powinieneś, rozwijać kolejny portal społecznościowy, jakim jest TikTok.